سرندها همانطور که از نامشان پیداست وظیفه جداسازی و تولید انواع دانه بندی ها را در معادن و همچنین در صنوف و فعالیتهای شغلی دیگر بر عهده دارند. گروه تولیدی ورمینو انواع دستگاه سرند لرزان با ظرفیت و سایزهای مختلف جهت مصارف کشاورزی و صنعتی را ارائه می‌نماید.

سرند لرزان

این نوع سرند به وسیله لرزش کار خود را انجام می‌دهد. این دستگاه از دو قسمت عمده تشکیل شده است. قسمت اول که اساسی‌تر از قسمت دوم می‌باشد شاسی است که پایه ها، شوتها، موتور(ها) و فنرهای لرزاننده روی آن سوار می‌شود. قسمت دوم بدنه یا قسمت الک است که توریها روی ان بسته می‌شود و با فنرهای لرزان از شاسی جدا می‌گردد.

عملکرد سرند لرزان
این سرندها به طریقی ساخته شده اند که حرکت ارتعاشی منظمی فقط در تمامی سطح توریها ایجاد می شود و این ارتعاش به شاسی و پایه منتقل نمی گردد . سرند لرزان نیاز به سرویس فوق العاده ندارند و فقط باید هر روز قبل از شروع کار محل گریس خورها را گریس کاری نمود .

در‌صورتیکه در طراحی و ساخت این دستگاه دقت لازم بعمل ‌‌آید کارائی بالائی دارد. از محاسن این نوع سرند می توان به قدرت تفکیک و همچنین راندمان کاری بالای آن اشاره کرد و این امر باعث شده در کارخانه‌های بزرگ بیشترین استقبال را داشته باشد.

ظرفیت سرند لرزان

ظرفیت سرند های لرزان متغیر است و به عواملی مانند مش مواد که باید تفکیک شود و درصد رطوبت بستگی دارد به عنوان مثال یک سرند 3 * 1.5 متر سه طبقه اگر در هر ساعت 30 تن نمره های 5 میلیمتر، 10 میلیمتر و 12 میلیمتر را جدا کند با نمره ها 15 و 20 و 28 این ظرفیت به 50 تن در ساعت خواهد رسید.

معمولا سرند لرزان به صورت طبقه طبقه بوده و مواد را طبقه‌های زیر خود هدایت می‌کند. این دستگاه معمولا به صورت یک، دو، سه، پنج و در موارد بسیار نادر هفت طبقه هم ساخته شده که البته طبق درخواست مشتریان محترم امکان ساخت و تولید سرندهایی با طبقات بیشتر نیز امکان پذیر می باشد.

کاربرد سرند لرزان در تولید کود ورمی کمپوست

از سرندلرزان به منظور جداسازی کرم ها از کود برای به دست آوردن کود خالص استفاده می گردد. نکته مهم و حائز اهمیت آن است که این سرند این فرایند جداسازی برای تولید کود خالص را بدون این که به کرم ها آسیبی برسد به انجام می رساند.

دستگاه در اثر حرکت ارتعاشی منظمی که درتمامی سطح توریها ایجاد می شود باعث تفکیک، کرم و کود و نخاله و همچنین کوکون از یکدیگر می شوند.

ویژگیهای سرند لرزان
–         ساختمان مستحکم و مقاومت بالا
–         بدنه های  ساخته شده از ورقهای بدون درز جوش
–         شافتهای ساخته شده از فولاد آلیاژی
–         سیستم کامل روانکاری و استفاده از وسایل آب بندی
–         سیستم دوبل یاتاقان برای مقاومت بالا
–         طبقه های ساخته شده از تیرآهن برای مقاومت بالا و عدم شکست طبقه ها
–         شیب استاندارد برای دانه بندی منظم که کارایی بالایی نسبت به نمونه های ساخته شده میباشد
–         عملیات روانکاری به صورت واسکازینی و گریسی

لطفا جهت سفارش و اطلاع از قیمت با شماره ٠٩١٢٢٩۵٣٢١۷- ٠٩٣٩٣۵۶٢٨٨٨ تماس حاصل فرمائید.