دستگاه سرند دوار یا دایره ای بهترین ابزار برای جدا سازی ناخالصی ها از محصولات کشاورزی به شمار می رود. فروش این  دستگاه در قیمت های مناسب و مقرون به صرفه صورت می گیرد. گروه تولیدی ورمینو انواع دستگاه سرند دوار با ظرفیت و سایزهای مختلف جهت مصارف کشاورزی و صنعتی را ارائه می نماید.

انواع سرند دوار در کاربردهای مختلف وجود دارند. سرندها همان کاربرد الک های قدیمی را دارند. این محصولات در سایزهای مختلف تولید می شوند و توانایی جدا کردن مواد ریز و درشت ،جدا سازی ناخالصی از کود را از یکدیگر دارند.

سرند دوار چیست؟

کاربرد سرند دوار

به وسیله سرند دوار می توان انواع محصولات و مواد معدنی را از گرد و غبار و هرگونه مواد زائد جدا نمود.این نوع سرندها به منظور جداسازی مواد زائد از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و سوراخ های متعددی دارند.هریک از این سوراخ ها شماره بندی مخصوص به خود را دارند.

یکی از مدل های این دستگاه ، سرند ورمی کمپوست می باشد که در صنعت و به خصوص صنایع وابسته به کشاورزی از آن برای تولید کود ورمی کمپوست استفاده می شود. زمانی که کود ورمی کمپوست وارد دستگاه سرند می شود تا عملیات جداسازی اتفاق بیفتد، لازم است رطوبت کود را به 30 درصد رسانده و بعد پس از آن عملیات تفکیک صورت پذیرد. ایجاد رطوبت مورد نیاز سبب می شود که تا عملیات جداسازی در سرند دوار به راحتی و آسانی صورت گیرد.

از سرند دوار به منظور جداسازی کرم ها از کود برای به دست آوردن کود خالص استفاده می گردد. نکته مهم و حائز اهمیت آن است که این سرند این فرایند جداسازی برای تولید کود خالص را بدون این که به کرم ها آسیبی برسد به انجام می رساند.

عملکرد این سرند برای تفکیک مواد زائد بر دو نوع می باشد. نوع اول این دستگاه تک مرحله ای می باشد و در یک مرحله قابلیت جداسازی را دارا می باشد. این مرحله شامل جداسازی کرم و کود و نخاله از یکدیگر می باشد. نوع دوم این سرندها دارای دو مرحله برای تفکیک و جداسازی می باشند. در طی این مراحل، کرم و کود و نخاله و همچنین کوکون از یکدیگر تفکیک می شوند.

 

عملکرد سرند دوار چگونه است؟

در مورد نحوه عملکرد این دستگاه سرند دوار نیز ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد.در استفاده از انواع سرند، نیازی به دخالت دست نیست و همه کار را دستگاه به راحتی و با کیفیت بالا انجام می دهد.

این دستگاه ها اتوماتیک وار کار می کنند و در مدت زمان کمی محصول نهایی را فراوری می نمایند. این دستگاه تفکیک کننده صنعتی از توانایی تفکیک و جداسازی بسیار بالایی برخوردار می باشد که می تواند ترکیب و محصول نهایی مورد انتظار را از هرگونه مواد زائد و ناخالصی پاک سازی نماید.

سرند دوار می‌تواند به راحتی کیسه ها را در خروجی پر نماید. همچنین برای بارگیری راحت تر و بهتر و برای خروج راحت تر محصولات نهایی پاک شده، نوار نقاله هایی در ابعاد و سایزهای گوناگونی می توانند بر این دستگاه نصب شود.

مزایای سرند دوار 

سرند دوار به عنوان یک دستگاه صنعتی دارای قطعات مستحکم و با کیفیتی می باشد که موجب افزایش طول عمر آن و استمرار فعالیت آن می گردد. سرند دوار دارای مشخصات فنی منحصر به فردی می باشد که به برخی از آنان اشاره می گردد.

اولین مشخصه این نوع از سرندهای صنعتی آن است که با مش گالوانیزه ضد زنگ پوشانده شده‌اند. این مش های ضد رنگ قابلیت تعویض دارند و این تعویض به راحتی امکان پذیر است. از این رو استحکام و طول عمر دستگاه افزایش می یابد. همچنین در سرند دوار چرخ ها از جنس های مختلفی ساخته شده‌اند و همگی مقاوم هستند.


در این دستگاه سرند دوار شاسی‌ها با توجه و متناسب با قدرت موتور طراحی و ساخته شده‌اند و محورهای آن از کناره‌ها می‌باشند. موتور این دستگاه بر اساس ظرفیت از 1 کیلو وات تا 25 کیلو وات متفاوت می باشد.شیب و ارتفاع دستگاه  قابل تنظیم می باشد و تنظیم آن به راحتی صورت می پذیرد. سرندهای دوار دارای وزن های متفاوت و ابعاد ثابتی می باشند. برای این که حمل و جابجایی دستگاه آسان تر شود برای آن چرخ هایی تعبیه شده است. همچنین دستگاه به تابلو برق و اینورتر مجهز شده است. در این دستگاه مخروط هایی وجود دارند که می‌توانند عملکرد این دستگاه را بسیار بهبود بخشند.

لطفا جهت سفارش و اطلاع از قیمت انواع سرند با شماره ٠٩١٢٢٩٥٣٢١7- ٠٩٣٩٣۵۶٢٨٨٨مشاورین گروه تولیدی ورمینو تماس حاصل فرمائید.